Euler Hermes. Doelgericht communiceren.

Naar overzicht
Euler Hermes Handelsmonitor

Case

Inzicht-campagne.

Euler Hermes, al jaren marktbepalende Europese kredietverzekeraar, wil continu kwalitatief contact met financieel adviseurs borgen. Aditude ontwikkelde hiervoor de strategische campagne ‘Inzicht verzekerd’. Dit thema werd onder meer doorvertaald in een doelgerichte DM-campagne, ondersteund door diverse tactische activaties.

In het verlengde hiervan hebben we vervolgens in co-creatie de ‘EH Handelsmonitor’ opgezet. Een kwartaaluitgave, boordevol sectorinzichten en tips, gevolgd door een regelmatig terugkerende e-mailactivatie en aansluitend twee websites voor de nodige financiële achtergronden en deskundige verdieping.

eulerhermes3
eulerhermes4

Co-creatie, dm-campagne, grafisch ontwerp, positionering, profilering, strategie

barbarabillboard
Vorige case:

Vorige case:

Barbara Uitvaartverzorging. Dichter bij de doelgroep.

Samenspraak Mockup
Volgende case:

Volgende case:

Samenspraak. Kwaliteit spreekt voor zich.