Urban Management. Ruimte voor resultaat.

Naar overzicht
UrbanMan

Case

Resultaatgericht herpositioneren.

Het 20-jarige jubileum van Urban Management werd gevierd met een strategische herpositionering en profilering. Want als 20 jaar ervaring iets leert, is het wel dat de succesformule van vandaag, morgen om een andere invalshoek kan vragen. In co-creatie realiseerden we bijzonder drukwerk, een onderscheidende website en mooie fotografie en video’s. Bekijk hier het sterke resultaat van deze samenwerking:  www.urbanmanagement.nl.

Voorafgaand aan de feestelijkheden organiseerde Urban Management bovendien een Symposium en werd van het debat een film gemaakt dat later als advies aan het kabinet in Den Haag werd aangeboden. Ook hieraan leverde Aditude op verschillende fronten strategische, praktische en creatieve bijdragen. Niet alleen omdat het gevraagd werd, maar ook omdat we dat leuk vinden. Vieren onze klanten feest? Dan vieren wij feest.

Urban_Management_Logo_Aditude
UrbanMan4
Urban_Management
Urban_Management_Debat
Urban_Management_20JAAR_Symposium_Opera_Urbana
Urban_Twitter_UM_Aditude
umc

Branding, co-creatie, copywriting, grafisch ontwerp, identity development, interactief ontwerp, positionering, profilering

Karakterboekje_1
Vorige case:

Vorige case:

Aditude Creative Agency. Bureaupresentatie: Karakterboekje.

echeader
Volgende case:

Volgende case:

Eve’s Choice. Smaakvolle positionering en profilering.