Riveer. Regionale verbinding stimuleren.

Naar overzicht
IMG_8885

CASE

Introductiecampagne.

Veerdienst Riveer vaart heen en weer tussen maar liefst drie provincies en zeven gemeentes. Een regionale krachtpatser waarvoor wij graag onze zeilen bijzetten. Want landelijk op hoog niveau meespelen is mooi, maar wij zetten onze kennis en expertise ook graag in voor onze bedrijvige buren uit de regio. Buren zoals Riveer.

Deze zomer introduceert Riveer een nieuwe manier van betalen aan boord, met de pin of de nieuwe Riveer-app. Aditude ontwikkelde hiervoor een opvallende introductiecampagne. Daarvoor hebben we een klassiek kinderliedje voorzien van een modern jasje. Dit thematische jasje hebben we overal in doorvertaald, met als hoogtepunt een door schoolkinderen ingezongen dancetrack. ‘Schipper mag ik overvaren’ anno nu! Kortom, een inspirerende samenwerking met veel moois voor de boeg!

IMG_8782
IMG_8771
IMG_8850
Scherm-gif3

https://www.youtube.com/watch?v=u3uvx6wsDBM

Co-creatie, copywriting

eviont-kaartjes-03
Vorige case:

Vorige case:

Eviont. Doelgericht herpositioneren.

nimeto_mockup
Volgende case:

Volgende case:

Nimeto Utrecht. Corporate identity in Co-Creatie.